Informacje

doodle-1

Strona firmowa - przyczepki oraz akcesoria rowerowe

Zawartość witryny opiera się na prezentacji bazy produktowej w postaci przyczepek rowerowych i akcesoriów. Strona nie ma celu sprzedaży internetowej, lecz wzbudzenie zainteresowania ofertą i bezpośrednim kontaktem z właścicielami. 

Dzięki zaufaniu klienta do naszej oferty oraz jego cierpliwości, osiągnęliśmy pułap, który zadowolił właścicieli firmy. Zwiększony ruch organiczny przyczynił się do większej ilości połączeń telefonicznych oraz zapytań przez formularz kontaktowy.

doodle-1

Strona firmowa prezentująca przyczepki rowerowe oraz akcesoria

Na zrzucie widoczne są zmiany w ruchu organicznym. Rozpoczęliśmy pracę, gdy strona oscylowała w granicach 500 – 600 użytkowników w skali jednego miesiąca.

Wykres ruchu organicznego
doodle-2
Tabela przedstawia widoczność SEO (szacowany ruch) w wyszukiwarce . Ruch obliczony na podstawie narzędzia SEMstorm

Co zrobiliśmy

Zanim osiągneliśmy zadowalający efekt dla klienta, najpierw musieliśmy wdrożyć następujące działania:

  • analizę zawartości strony 
  • zoptymalizowanie podstron
  • opracowanie nowych treści zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarki
  • dobór słów kluczowych i  wzmocnienie najważniejszych słów w treściach witryny
  • linkowanie zewnętrzne (głównie bezpłatne linki/barter)
  • monitorowanie zachowywania się słów kluczowych w utworzonej kampanii + raportowanie klientowi wyników.

Liczba słów w TOP 10

Przez kilka lat na wykresie możemy zobaczyć, że słowa kluczowe w TOP 10 utrzymywały się na podobnym poziomie, z tendencją spadkową. Po nawiązaniu współpracy w roku 2020 przyczyniliśmy się do zwiększenia fraz w TOP10 poprzez strategię pozycjonowania jaką na ten projekt przygotowaliśmy.

Słowa kluczowe w TOP 10

Ty też możesz być lepiej widoczny w Google