Informacje

doodle-1

Serwis z produktami sklepu stacjonarnego

Strona internetowa na której znajdują się produkty dostępne tylko w sklepie stacjonarnym. Nie było sprzedaży online.

Właścicielowi strony zależało na tym, aby ściągać użytkowników na stronę pod konkretne zapytania, jakiego go interesowały. Z naszej strony wykonaliśmy audyt, zrobiliśmy research, przygotowaliśmy treści oraz zadbaliśmy o kompleksową optymalizację witryny. Poniżej prezentujemy wyniki naszej pracy po 5 miesiącach od rozpoczęcia współpracy.

doodle-1

Strona z produktami sklepu stacjonarnego

Po prawej stronie widzimy wykres z ruchem organicznym od pierwszego dnia naszej pracy. Skupialiśmy się wyłącznie na działach stricte SEO.

Wykres ruchu organicznego
doodle-2
Wykres przedstawia liczbę kliknięć w wyszukiwarce. Poprawiliśmy pozycje poszczególnych słów kluczowych oraz skupiliśmy się na zwiększeniu współczynnika CTR (zwiększenie kliknięć w link strony)

Najważniejsze kroki, jakich się podjeliśmy

Wykonaliśmy szczegółowy audyt oraz opracowaliśmy strategię działań na podstawie której zrobiliśmy:

  • analizę zawartości strony oraz analizę konkurencji
  • przygotowanie struktury linków oraz wdrożenie pomysłu
  • opracowanie treści zoptymalizowanej pod kątem SEO
  • optymalizacja techniczna (nagłówki, ogólnie meta dane)
  • linkowanie zewnętrzne
  • monitorowanie zachowywania się słów kluczowych w utworzonej kampanii + raportowanie klientowi wyników

Liczba słów w TOP 10

Na wykresie możemy zobaczyć liczbę słów kluczowych odkąd rozpoczęliśmy pracę.

Słowa kluczowe w TOP 10